Rekrutujemy Serwisanta AKONDA Sp. z o.o.

Firma AKONDA szuka ambitnego serwisanta z siedzibą w Piasecznie. Jeśli masz wiedzę z zakresu elektroniki, mechaniki, elektryki oraz sterowników i oprogramowania – to oferta dla Ciebie!

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie 7 000 – 11 100 zł brutto (umowa o pracę)
  • Służbowe auto do użytku prywatnego
  • Regularne szkolenia u producentów
  • Elastyczny grafik pracy
  • Wyjazdy służbowe 1-3 dni po Polsce

Czym będziesz się zajmować:

Serwisowanie urządzeń w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – będziesz odpowiedzialny za utrzymanie naszych maszyn w pełnej sprawności technicznej u klientów w całej Polsce.

Rozwiązywanie problemów technicznych korzystając ze wsparcia zespołu i producenta – nie będziesz sam, zawsze możesz liczyć na pomoc doświadczonego zespołu i bezpośrednie wsparcie producentów.

Przeglądy techniczne urządzeń, które zapewnią długą i bezawaryjną pracę – proaktywna konserwacja to klucz do zadowolenia klientów i minimalizacji awarii.

Współpraca z działem handlowym – będziesz ich wspierał w prezentacji naszych innowacyjnych rozwiązań dla potencjalnych klientów.

Pomoc przy planowaniu zadań serwisowych na tydzień dla działu serwisu bazując na aktualnych zgłoszeniach, kolejkowanie i nadawanie priorytetów.

Odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe, wysyłanie wycen, informowanie o statusie danego zlecenia – pierwsza linia komunikacji z klientami.

Przeprowadzanie szkoleń z obsługi urządzeń – będziesz ekspertem, który wprowadza naszych klientów w świat nowych technologii.

NASZE WYMAGANIA

Szukamy ambitnej osoby, otwartej do nauki z wiedzą z zakresu elektroniki, mechaniki, elektryki oraz ustawień komputera (sterowniki, oprogramowanie).

Dodatkowym atutem jest doświadczenie przy pracy i serwisowaniu maszyn ink-jetowych, ale to nie wymóg.

Nie wymagamy znajomości automatyki ani programowania maszyn.

Ważne, żebyś miał prawo jazdy kategorii B i był gotowy do podróży służbowych po Polsce (wyjazdy na 1-3 dni).

Potrzebujemy też dobrych zdolności interpersonalnych – łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy z klientem to podstawa w tej roli.

Znajomość języka angielskiego do czytania instrukcji i konsultacji mailowych z producentami będzie niezbędna.