Rekrutujemy Serwisanta AKONDA Sp. z o.o.
Firma AKONDA szuka ambitnego serwisanta z siedzibą w Piasecznie. Jeśli masz wiedzę z zakresu elektroniki, mechaniki, elektryki oraz sterowników i oprogramowania – to oferta dla Ciebie!
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie 7 000 – 11 100 zł brutto (umowa o pracę)
- Służbowe auto do użytku prywatnego
- Regularne szkolenia u producentów
- Elastyczny grafik pracy
- Wyjazdy służbowe 1-3 dni po Polsce
Czym będziesz się zajmować:
Serwisowanie urządzeń w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – będziesz odpowiedzialny za utrzymanie naszych maszyn w pełnej sprawności technicznej u klientów w całej Polsce.
Rozwiązywanie problemów technicznych korzystając ze wsparcia zespołu i producenta – nie będziesz sam, zawsze możesz liczyć na pomoc doświadczonego zespołu i bezpośrednie wsparcie producentów.
Przeglądy techniczne urządzeń, które zapewnią długą i bezawaryjną pracę – proaktywna konserwacja to klucz do zadowolenia klientów i minimalizacji awarii.
Współpraca z działem handlowym – będziesz ich wspierał w prezentacji naszych innowacyjnych rozwiązań dla potencjalnych klientów.
Pomoc przy planowaniu zadań serwisowych na tydzień dla działu serwisu bazując na aktualnych zgłoszeniach, kolejkowanie i nadawanie priorytetów.
Odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe, wysyłanie wycen, informowanie o statusie danego zlecenia – pierwsza linia komunikacji z klientami.
Przeprowadzanie szkoleń z obsługi urządzeń – będziesz ekspertem, który wprowadza naszych klientów w świat nowych technologii.
NASZE WYMAGANIA
Szukamy ambitnej osoby, otwartej do nauki z wiedzą z zakresu elektroniki, mechaniki, elektryki oraz ustawień komputera (sterowniki, oprogramowanie).
Dodatkowym atutem jest doświadczenie przy pracy i serwisowaniu maszyn ink-jetowych, ale to nie wymóg.
Nie wymagamy znajomości automatyki ani programowania maszyn.
Ważne, żebyś miał prawo jazdy kategorii B i był gotowy do podróży służbowych po Polsce (wyjazdy na 1-3 dni).
Potrzebujemy też dobrych zdolności interpersonalnych – łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy z klientem to podstawa w tej roli.
Znajomość języka angielskiego do czytania instrukcji i konsultacji mailowych z producentami będzie niezbędna.